värre saker finns.

Säger bara suck.. tappade tydligen kameran i golvet igår.. mer än 1 gång.
Tack till mej själv & grattis! Nu kan jag varken se bilderna jag knäppte igår i kameran eller få in dem i datorn.
Men värre saker finns ju har jag legat & tänkt sedan jag vaknade. Mkt värre saker finns, så med en närmare eftertanke är det ändå en lättnad att det bara är min kamera som börjat sätta sej på tvären (igen)... ska inte en kamera klara av att bli slängd i golvet och bada bastu med.. Nej. Det går inte.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men de är ju tur att du provar sånna saker så slipper ju vi andra göra samma fel ;) Puss och tack för en trevlig helg och frulle ;)

2009-02-02 @ 10:13:25
URL: http://idakramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0