Sammanfattning

Tiden går fort när man har kul, och jag har inte hunnit med mej riktigt i veckan då träning satts igång på riktigt.

Tänkte iaf försöka sammanfatta de senaste dagarna lite kortfattat.

Hej mitt Vinterland! Vintern är ju här igen, och det är mkt snö på backen. Längtar till våren nu, så man slipper all denna kyla som kräver täckjacka, mössa & vantar. Hua, tackar vet jag sommar! Mkt lättsammare på alla sätt & vis. 



Igår på jobbet kändes det som att tiden stannade, klockorna gick segare än någonsin. Försökte febrilt komma på allt möjligt som jag kunde sysselsätta mej med,

men det verkade som att det mesta blev avklarat för dagen och inför helgen. Mkt bra Emma!

Transporterna tycktes ha gått fint som snus igår och alla upphämtningsregistreringar blev klara i god tid så kunderna fick sina mejl och kan sitta lugnt i båten.

Allt blev i sin ordning med andra ord. Jag är nöjd att saker och ting flyter på bra! Bra!




Igår var jag & Neo hos Lina & Andreas, var på staden en snabbis för ett ärende och Neo fick öva sig på att vara bland massor av folk samt andra hundar. Det gick bra! Han är så duktig. Köpte mackor på subway som vi käkade hemma hos dem. Gott gott. Sedan kom det en massa folk som skulle spela poker och det blev lite yrsigt och jag som adlrig brukar ha ont i huvudet fick det igår. Så vi blev inte kvar så jätte länge, jag & Lina tog en regid promenix med Neo sedan åkte vi en sväng och hälsade på ida som körde tvätt-Race.

Sedan vill jag också tillägga att I förrgår (torsdag) efter träning såklart =) käkade jag & ida en efterlängtad go sallad på body in motion, så gott!


PS, Glada Naglar HAR konkat, TACK DU !! Jag som hade presentkort på nagelförlängning + dekoration. Jag har iaf lärt mej en läxa, och det är att i denna stad utnyttja presentkort och liknande fortare än kvickt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0