Sjukling

Yes. Började nyårsaftonen med feber och en redig hosta och snuva. Åh vi som skulle åka pulka i Hulibacken med syster o Peter & gänget. Det blev inte riktigt av. Mange kunde ju iof ha åkt, men han var så söt och ville hellre vara med mej. Sweetie* Spenderade därav större delen av dagen i sängen, men framåt 15 tiden och efter att knaprat Ipren så började jag ana att febern släppt av lite. Skönt!  Så jag spacklade över min grå-toniga  sjukling fejja & satte på festblåsan sedan begav vi oss hem till Syster och Peter och sedan bar det av vidare hem till Anna och Jerrie där vi själva nyårsfesten var planerad att hållas till. Åt en mycket god nyårsmiddag! Förrätt carpaccio, och huvudrätt oxfille med rostade rotsaker och ädelost-sås. Fantastiskt! Lika fantastikst var dock inte att min cam visade "byt batteri" när första bilden skulle tas. Morr!! Anna skötte fotandet med sin Nikon så hon får sända över lite picts till mej sen. =) Allt fixar sig.

Åh här sitter jag nu och nyser i soffan så att snoret sprutar åt alla håll medans lille N sover i mitt knä, han är nog ute och jagar torkade griseknorrar tror jag för benen rycker det lite i samtidigt som han skäller lite smått. M är på affären och inhandlar Kan Jang. Tack Å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0