Oj oj phuu..

Städat å städat! Nu är stugan ren och kvar är endast den enorma tvätthögen, STOOR på söndag kavlar jag upp ärmarna och tar tag i den!!
Lillen ligger och snarkar i knät mitt just nu.. han gillar ju att vara med där man är och helst mitt i det som händer.
Så att städa med en liten pinscher valp är inte en dans på rosor kan jag lova. Så idag fick jag lov att låta Neo vara i buren medans jag drog runt med dammsugare och mopp, det är mkt MKT svårt annars!! Det blir lätt en hel del jagandes efter munstycket annars. 
Men han är ju så fin lill-hjärtat!







Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken sötis :) En dvärgpinscher?

2009-01-30 @ 17:44:48
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0