Nu så !

Det tar sej sa mordbrännarn.. nu har ja fått in bilderna i datorn äntligen.. och jag nämner inget om hur detta gick till och varför jag inte lyckades med detta tidigare. Pinsamt*
Som ni ser så la jag till lite cool röd effekt på somlida av bilderna.. (coolt va) det som är mindre coolt är att meny knappen på kameran inte längre är så brukbar, så nu får jag leva med röd tonade foton hädanefter. Stiligt!

Nä nu är det faktiskt slut för idag.. en dusch på det här så mår man säkert prima..
Idag firar ju jag Å Magnus hela 4 år tillsammans. ♥ Detta måste firas.. men inte med vin. Tack o hej leverpastej.


































Kommentarer
Postat av: Camilla

haha vilka roliga bilder ;D Mycket trevlig kväll.

2009-01-31 @ 12:30:53
Postat av: Kickis

Man kan ju inte göra annat än att hålla med

2009-02-01 @ 11:37:36
Postat av: emma

Verkligen !! :D Den måste vi göra om !

2009-02-01 @ 17:19:03
URL: http://emmamoberg.blogg.se/
Postat av: Millan

Meh! Visst är det Carro Nordlund jag ser? Vad fin hon var i lugg :D

2009-02-01 @ 17:35:38
URL: http://miilaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0