Har Glada Naglar stängt ner ?

Skönt ! Känns som man börjat kicka igång träningen nu efter jul.. Imorgon blir det också träning! Fullt ös bara!

Men jag undrar.. har Glada Naglar stängts ner? Det var nämligen helt mörkt där idag och ingen öppnade när jag plingade på!? 
Har ett fett presentkort som jag tänkte nyttja lagomt inför nästa helg nämligen, det vore ju synd om de inte finns kvar liksom.. mkt synd! Nu är ju inte jag den som går och fixar naglar jämt o ständigt o så.. tycker mest det verkar otympligt att få långa naglar sådär poff! Bättre om de får växa ut självmant. Men det är ju alltid någon som går av och så får man kapa ner allihopa. Schnyggt! Neeii!

Ne nu ska jag käka! Imorn blir det jobb -> träning -> käk på Body in motion me Ida & Lina & sedan får vi se vad som händer. Cho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0