Goderafton!

Då min kära farmor ringde mej just och lät lite förvirrad över att någon ringt henne gällande städning, så måste jag bara passa på att meddela iaf er som läser min blogg att det är jag som tipsat Aroma Tech att ringa er!
Detta på grund av att vår kära vän Micke, som ni såg i några inlägg tidigare utöva städning av bland annat ryamatta hos oss, det är nämligen han som vi velat hjälpa lite genom att tipsa honom om våra vänner och bekanta som kanske kan tänkas vara intresserade av Aroma Techs produkter.
Det är alltså jag och Magnus som ligger bakom att de ringt just er! Så var inte rädda! Det enda ni behöver göra är att antingen tacka ja eller  nej!

Ida! Du behöver inte vara rädd att Micke kommer hem till dej och vill "städa". ;) Däremot har jag tipsat dem om att ringa Affe, vet ju att han brukar vara intresserad av nya spejsade produkter. lol*

Jag skriver som till våra kunder, Önskar er en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0