-21 grader! Taaack duuu! ;)

Kallt så in i h-vete! Fast det var kallare i Umfors fick jag höra.. =) där var det runt 30 strecket.
Har jobbat hela veckan.. ganska lugnt nu efter jul på kontoret men kan trotts lugnet kan jag inte påstå att det är så frestande att stiga upp på morgonkvisten och rasta Neo i den här megakylan och kolsvarta mörker. Det tycker inte Neo är så upphettsande heller kan jag tillägga. Skulle behöva köpa en dunjacka till honom. Har kikat på hundjackor och priset på dem är ju inte alls långt ifrån priset för på människojackor. Kan va smart drag att köpa en sån när han växt färdigt samt slutat tugga i sig allt. Tänkte laga hans kofta i helgen hos mamma appropå det. 

Det känns iaf hur skönt som hellst att ha helg framför sig... ska njuta av varje andetag.. och ta en lång siesta. Föregående helg ramlade jag ju utanför vår port och skar upp låret så blodet sprutade.  Inga plåster hade vi heller för de hade M skänkt bort till sin Mor som han tydligen tyckte var i bättre behov av dessa än oss. Tack du! Tack o lov gjorde inte så ont för stunden, men morgonen efter kan jag lova att jag fick känna på smärta! Har inte kunnat sova på vänster sida på hela veckan på grund av detta. ( Attsiken jag som älskar att sova på vänster sida mer än nåt annat) haha!

Nä nu måste jag snart ta en redig promenad med Neo. Han springer runt som en virvelvind i lägenheten. Svosch låter det när han ilar förbi! Längtar till våren nu så man kan ut och springa med honom i spåret. Lite små jobbigt i denna kyla.. funkar icke!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0