Trött ?!

Ja så kan man beskriva det.. har inte gått så här länge på jag vet inte hur länge. En riktig kennel-promenad blev det.. typ. Neo en till dvärgpinscher, en jack russel terrier och en labrador! Roligt! =)

Jag är iaf rätt öm i benen just nu.. Neos ben är nog också en smula ömma även fast han slapp gå hela biten.
Nu ligger han däckad i min famn.. känner även på mej att han kommer att sova rätt hårt inatt.. Jag med för den delen. =) Imorgon ska Neo till Mammi och Samuel.. där ska han också bo över natten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe huvva, hjärtat är inte att leka med. Men är på bättrningasvägar i alla fall!! =) Hoppas allt är bra med dig i alla fall!! :)

2009-02-16 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0