Vilken dag..

Har varit så fruktansvärt irriterad över massa saker idag... Teven som aldrig kommer även fast de lovat o Mange har ringt o morrat på dem ett flertal gånger. Mooorrr*  Minsta lilla så Pang Poff o humöret har sjunkit till botten! Har svårt att se vad meningen med den här dagen var.. Blev ännu mer irriterad när jag körde hem efter jobbet, köer så in i **** och vid hagaskolan står en polisbil som tagit en personbil.. Vad gör bilarna framför mej ? JO sänker farten till 30 km!! Puuuuckooooon varför??

Jaja.. har tagit två varv runt bågevägen nu för att lugna ner mina hettsiga nerver.. 
Mange jobbar baaara kvällar hela tiden.. fre lör sön mån tis ons tors, och på fredag denna vecka startar älg jakten.. Men sen får vi fylla vår frys me massa gott älgkött YUM !! Å sen efter älgjakten tänkte vi ta en helg i sthlm yihaaaaaaaaa !! Det ser jag verkligen fram emot !! Nu har mitt sunkiga humör försvunnit!! =)
Vi har iaf fikat prinsesstårta idag at work, vardags lyx va!! Finns inget att klaga på här!! Ikväll börjar Idol oxå!!
Hittade en mkt fin regnbåge på vägen hem.. Så varför klaga ?!

 

Kommentarer
Postat av: Hannah

hehe men emma då! varför klaga:) om mange jobbar får du ut och roa dig med tjejerna;) puss på dig!

2008-09-04 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0