Unbelievable!

Helg igen.. himmel o pannkaka vad skönt att sova till 09:00 på morgonen!! I Appreciate!!
Idag blir det ännu en runda i birsta/ikea, måste köpa en ny ansiktskräm av nåt slag.. body shops "cocoskräm" har tagit slut för loong time age.. (Birsta = min nya helg sysselsättning börjar jag tro!)

Idag har jag hört ryktas att M kommer hem.. =D Fantabulos!! Funderar på om det finns någon trevlig överraskning som man skulle kunna sätta ihop.. Hum.. Svårt.. Måste klura lite.. Jag vet ju att han gillar vanilj cola enormt mycket !Kanske ska köpa upp hela lagret på citygross och strö ut över hela lägenheten.. Kan nog funka!

 

Kommentarer
Postat av: aida

guud va gulligt sötnos !! :D

hade du skoj igår ?

KRaaam :D

2008-09-13 @ 18:34:29
URL: http://aiidah.blogg.se/
Postat av: Linis

Svar: haha jo jag visste inte riktigt om det var den eller den andra bilden du inte gillade :P så chansade ;D jo det var skoj! Du då?

2008-09-13 @ 18:39:31
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0