Redan 4 älgar fällda !

Gubbens jaktlag har redan fällt 4 djur!! =D Hurray!! Dock var en av dem en kalv..så 3 av 7 möjliga kan man väl säga. Kan ju bidra till att han kommer hem lite tidigare än beräknat..maybe baby! 
Jag har räknat på att han blir borta hela resterande vecka nämligen.
Idag har jag bara känt av lugnet och umgåtts med mommi som verkar må mycket bättre nu faktiskt.. fantastiskt skönt att se.. Vi var tom ute och tog en promenix i det vackra sommar (ehum) vädret idag.. känns som att det snålats in nå förbannat med solsken de senaste veckorna!! Ajjabajja mer sol åt folket tack!! Sen har vi ätit god soppa jag o mommi och tagit lite siesta i sängen. Tog en till siesta på hemmaplan nyss.. fifan tröttast i denna stad tror jag. Hövva!! Imorn blir det birsta me ida o tess.. om inte tess sover bort halva dagen på grund av hennes bajs natt jobb.. det tycker vi inte om.. ska iaf styra upp en fika till veckan på barista, hoppas de har chai latte.. har sökt efter Chai Syrup men hittar det ingen ingen stans.. HJÄLP MEJ NÅGON!!

Tar en siesta.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Nämen halloj! :) Inte visst jag att du hade blogg!! Nice, blir spännande att följa. :) allt bra med dig annars?

2008-09-07 @ 21:12:42
URL: http://gabbjo.bogg.se
Postat av: Gabbi

Nämen halloj! :) Inte visst jag att du hade blogg!! Nice, blir spännande att följa. :) allt bra med dig annars?

2008-09-07 @ 21:12:44
URL: http://gabbjo.bogg.se
Postat av: Eda

Jajja nåt roligt ska man ha här i världen ;P

Har precis avnjutit en jävulskt nyttig lunch!! linsgryta och kyckling..jojo

2008-09-08 @ 12:48:48
URL: http://idefixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0