Ooops ! Har glömt att lägga upp helg-bilderna



På bilden ser ni mej i något tärd tappning samt min kära arbetskamrat Marie. Resterande av gänget hann tyvärr inte komma med på någon av mina bilder. =(
Min helg var för ovanlighetens skull mkt lugn. Inte konstigt med tanke på veckans magsjuke bakterie som härjat i magen. Bacilluskerna gick lös rätt bra där ett tag men nu e magen så gott som återställd igen.
I fredags var vi på middag med jobbet på Mezoyo! Halt fantastiskt gott! Smaklökarna dansade samba i munnen! Verkligen att rekomenderas! Vi åt kräftsoppa till förrätt och göd kalv med tryffel mos till huvudrätt! Mums filibabba!
Om det är någon som inte vet vart stället håller till så kan jag meddela att det är där fd 360 låg. Mitt emot Venuella och Choklad house! Måste besökas om man har någon slags passion för god mat!

* * * * * * * * *

På lördag var jag och syster ut och käkade tillsammans, sedan drog vi en vända hem till Ida på lite förkrök på ballen.. jag kände inte denna kväll heller för utgång så det blev lugna puckar för min del. 
Blev en snabbis på stadshuset max 30 minuter, var så livat där så mina nerver pallade inte i nyktert tillstånd att vistas en längre stund på stället. Så jag pep hem.

Här är jag och min älskade syster på Idas balkong. Vilken trevlig kväll ändå, å roligt hade vi!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0