Glömde bort att informera om veckan som varit..

För jag orkar/hinner ju tydligen inte skriva nåt under veckorna..

Jobbat såklart...tränat...tvättat en hel jävla massa har jag också gjort.. fått ett bryt på vår sk walkin closet som översvämmats med allt möjligt skräp så jag rev helt sonika ut allt och slängde hälften av allt bråte.. Det kändes skönt!

Fikat med Mli på Barista.. Fantastiskt goda chailattes!



Min mat.. en sallad

Det var de..
Igår bjöd jag över fröken Ida på middag & vin... Pasta med köttfärsås.. som jag inte lagat själv!  För det är verkligen inte ofta som jag lagar mat...(bara ibland.. kan hända att jag får något fel emellanåt och bygger ihop nån god gratäng eller liknande men det händer som sagt inte ofta.) Jag kan om jag vill.. men jag orkar inte.. när man bara ska laga mat till sej själv alla dagar.. HUR kul är det på en skala.. Näh då blir det gröt istället. Tur som fan för mej att jag gillar gröt så mkt som jag faktiskt gör..

Drog även till med en liten utgång igår också.. Svenssons blev det mest..



Ja.. på bilden såg jag iaf ut att ha kul så får vel dra slutsatsen att vi hade en trevlig kväll igår.. eller hur ida?!

Kommentarer
Postat av: Ida K

ja de måste ja ju säga.. i början i allafall, va mysigt att få hänga i baren så där med dig.. å lite underhållning fick vi å ;) tack för helgens goda mat förresten.. väldigt uppskattat

2008-09-22 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0