Vem är Ris-Otto!?

Det är frågan! Bygger lite härlig middag jag & mange, på menyn: ugnsbaked lax med parmesan och kantarell risotto till detta en special delux spenatsås som jag mmm.. älskar, its lovely! Var mitt uppdrag att styra ihop spenaten, lätt som en plätt och ur gott! Mange har lärt mig. I övrigt har dagen gott fort, fick träffa min ida idag som jag utbytte lite skvaller med, tack och lov för att hon kom och förgyllde min dag idag. Tack ida! En annan trevlig grej är att jag bokat bord för mig och Mli på Chats på frajday, weyy då blire gott käk o goda drinks! Det ser vi fram emot. Har även kontaktat anticimex idag angående våra små husdjur som vi har i lägenheten. Nämligen Mr Silverfisk, som gillar att befinna sig bla i besticklådan och runt golv och avlopp uäääääääääääää... Hittade en bebis fisk på spisen en morgon, den va faktiskt lite söt måste jag erkänna.. men jag var tyvärr tvungen att avlida den.  

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0