Lite att göra ?

Idag äger jag en lägenhet faktiskt. Känns rätt så tryggt. Nu vet man att man har ett bo. Men nu e jag faktiskt trött på att vara sjuk och vara hemma. Skulle aldrig palla att vara arbetslös, hemmafru whatever, tråk att bara vara hemma. Så vad har hänt idag då ? Det här blev iaf resultatet av dagens vattenkran till näsa.


image72


Men det är inte det ända jag gjort idag. Har också försökte få Tobbe att byta ut ett 1 gigs minneskort mot en sugpropp, som vi var i nöd av idag då vi har märkt att det skapas en hel ocean på vårt toagolv varje gång någon av oss tar en dusch. Inte bra, Inte bra! M fick agera avlopps-sanerare idag. Men för att det ska bli helt klart behövs något mer... Vi måste nästan be Samuel hjälpa oss han kan allt!  


image77
Sugpropp kan vara bra att ha om man slammat igen sitt avlopp, som vi.


    
M är gott, det kan man roa sig med att pilla i sig när man e sjuk, det knaprar så härligt när det yttersta skalet krossas i munnen.



 
Hittade världens grej på sminkbutiken "Passion" i helgen.
Mama Coco's coconut cream Yummiiii*

Börjar fan bli bra sugen på en "riktig" kamera måste jag erkänna, kliar i fingrarna sedan Anna köpte sin Nikon. 
Min Cam e på väg till San Fransisco just nu. Han e ute o tar sej en resare. Därifrån ska han sedan få åka med Peters mamma hem till Sverige! Blir fint de!



Kommentarer
Postat av: Ida

Heeeej gumms!!! Hoppas att du kryar på dig snart!!!
Så kan jag komma och hälsa på =)
Pyss

2008-03-26 @ 00:04:14
Postat av: Carro

Jag vet hur det känns att gå hemma hela dagarna. Det är INTE kul...=/

2008-03-26 @ 12:51:57
URL: http://carr0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0