Kortfredag var det här

Dagen kändes fan bra kort. M och jag tog en tur ut till birsta för att shoppade diverse smarta prylar (en sallads-slunga och en apelsinpress bla.) M har länge pratat om att han velat ha en salladsslunga så nu är han en glad pojke. Inhandlat en massa mat för helgen har vi också gjort, känns som vi laddat med mat för någon slags kommande svält.. vad vet jag.. mycket var det iaf. Är dock inte bara vi som ska äta av maten utan de e 5 pers till. Å hoppsan nu ringde jacke och undrade om vi skulle me ut o kröka, icke sa nicke jag e hemmafru idag och bakar, städar och tvättar. Får bli en annan gång de. Vart var jag... ja jusst det blev ju även en bigboy idag, även fast jag nuförtiden inte har sånt mega sug efter hamburgare och pizza, brukar må rätt illa när man tryckt i sej sånt, åsså blir man så törstig så man får springa och hälla i sej vätska hela kvällen/natten/nästa morgon. Jobbigt. Träffade iaf Tessan och lill-Mli på Biggan också, de skulle också ha med oss ut ikväll men naaj.
 



  

Drömde om Felica min lilla ängelpängel inatt*

Kommentarer
Postat av: Nordin

Man blir så glad av kommentarer :D
Du har det inte så tråkigt du heller ;P alltid lika kul att läsa. Pöss påre!!!

2008-03-22 @ 01:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0