Canon EOS 400D

Jag har fått en digital system kamera av M. Han är så go min prins* Nu kan vi börja dokumentera på riktigt.
  
Tack för denna helg, den var välbehövd. Bjöds på en krog sväng på fredagen som jag även nämnt i det tidigare inlägget, blev lite mycket vin för mej och Mli haha* men vi lyckades ändå ramla in på krogen och bete oss någorlunda. Oftast mår man knasigt dagen efter så också denna gång. På lördags morgonen vaknade jag kl 8 ((suck)) hade sån ruskig energi att jag var tvungen att kliva upp. (kunde inte ligga stilla) mkt jobbigt när man behöver sova ut, klev i alla fall upp och satte igång att diska och städa..gaaalet! Mådde dock inte illa det tackar vi för!! Tack tack. Lite senare drog vi in till city till yuvanan och fredrik för att planera den kommande thai resan. Vi har lagt upp en resplan -> startar i Bankok därefter Kanchanburi för att spana in tigrar, vidare till Kosamet där vi ska bo i nybyggda bungalows som ser ut som fjällstugor.. Myyys* 
Kochang kan det också bli och sedan avslutar vi i Bankok för en sista shoppingtour. Blir nog mycket fint det där!! 

 (Bungalows på Kosamet + yuvanna o jenni)


 




Nu är det mot säääängggeeeen*



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0