Tillbax i Bangkok

Heeeej!

Nu kommer en rapport om hur vi har det i Thailand!

Idag ar vi tillbax i Bangkok och jag sitter just nu pa en mindre bra dator som det inte gar att andra skrift spraket pa.
Plus att nagon tattare har suttit och spillt cola over hela skiten! Suuuck less! Ig[r forsokte vi logga in pa en dator pa hotellet i Kanchanburi men det gick daligt, for vi kom aldrig in.

Vi har de senaste dagarna varit i Cha-Nam och Kanchanburi.
Bott super fint jamfort med hur vi bor har i Bangkok men de e skit samma.
I Kanchanuri har vi besokt tigrar och gatt over en kand bro, farligt trodde jag skulle ramla ner fran bro jakeln.

Idag har vi gatt los pa massa shopping! Kopt ett nytt objektiv till system camen, samt en ny storre kamera vaska som man far plats med det andra objektivet oxa. Kopt ett par oakley sandaler da jag fatt as ont i fotterna efter all vadnring pa hard asfalt. Aj! Plus en rosa resvaska. Ida jag har hittat dina Chanel orhangen 750 bath, forsokte pruta ner dom men det gick inge vidare, fick punga ut hela 700 baht !!! Men jag har som sagt inte hittat dom forran nu efter allt frenetiskt letande.

Vi har ocksa varit upp i en hog byggnad pa 77 vaningar Baiyoke Sky Hotel... huuu... akte hiss upp med glasvaggar... huuuu.. men fifan vilken wiev vi fick av Bangkok helt sjukt stort!!

Vi har ocksa brant oss lite pa axlar och fejja men nu har jag laddat upp med solskyddsfaktor 30 infor resa till Ko Chang imorn. Gott! (Har aven inforskaffat lite Banana Boat tanning oil THE BEST! Sa nu jefflar ska har stekas!)

Nu tankte jag prova mej pa att ladda upp lite picts sa ni dar hemma kan fa se hur mysigt vi har det. Men det misslyckades datorn ar too slow...

Puss pa er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0