Trött, tröttare, tröttast

3 intensiva timmar med små-kottarna Linn och Simon gör att jag inte är så värst sugen på att skaffa kottar ( inte just nu iaf)!!

Med detta vill jag varna alla där ute som inte tänkt igenom detta med att skaffa kottar ordentligt. Man bör med andra ord tänkt igenom detta både en, två och tre gånger.
 
I alla fall, klev in hos familjen Eriksson vid 18 tiden ca och klev ut 5 ggr tröttare vid 21 snåret. Jag som redan var trött efter gårdagens dubbelpass. Det känns i min armar idag kan jag lova* Träningsvärk är skööönt så jag klagar inte!!=D

Åter igen till barnpassningen. Tydligen var jag mer intresserad av bollibompa än kottarna, ryck och slit i armarna för de ville fanemej inte ha mej sittande i soffan.

Så vare blöjbyte ! Yesss ! Och det var inte nummer 1 ...

.. inte min grej

Tappade blöjan på golvet, just snyggt, samtidigt som jag hade en Linn springandes runt benen som ville låna mobil kameran. Vilket även Simon ville.

Kaos. 

Men hur som hellst när blöjjan var installerad och klar var det läggdags för lilla parveln, men det var inte vad herrn ville, hann bara säga ordet " läggdags " så försvann han in på Linns rum som en blixt och stängde dörren efter sig.

Men jag gav inte upp, en så liten människa ska inte kunna styra över mig. Efter lite bokläsning kanske det ordnar sig. En traktorbok med motorljud, en djurbok med olika pälsklädda djur samt barbapappa och därpå en annan bok som jag inte kommer ihåg vad den hette samt lite skön sång och en filt från bb som var extra speciell så Somnade han faktiskt !! =D

Linnsan fick sitta och titta på tv, tills hon självmant faktiskt kläckte ur sig att hon var trött och inte ville se på tv mer. =D

Men dom är för söta ändå mina små kusin kottar Linn och Simon*

Tjing tjong*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0