Summering av helg kommer här

På fredagen kände jag bara för att vara hemma, men icke sa nicke ida var hemma i helgen och ville prångt att jag skulle hänka på henne på lite utgång. Kändes segt för min del men efter lite trix lyckades jag muta ida att komma och hämta mig. Klockan var då ca 22:00 suck suck vi som skulle upp tidigt på lördag för att hinna ner till Stockholm i tid till Majdas examen.
(Majda= Mange's Bror Daniels flickvän.)

Men det bar av med ida ialla fall, Emelie och Tessan hängde på de också. Bråttom fick vi för klockan var mycket! 
Efter Kramers blev det Primero där jag för övrigt rök ihop båda med Tessan o Ida.  Jag och Mli fortsatte dansandet fram till stängning, svettigt svetiigt kan jämföras med värsta aerobicspasset. sedan drog vi hemöver till slut. Så var
denna kväll över och en ny dag hade tagit vid. Fort gick det minsann.

         

image12
(min underbara vän emelie)

     


Upp o hoppa, fort iväg mot Sthlm, denna gång bilade vi, vilket är skönt för då kan man stanna och ta kisspauser och köpa godis på vägen. Sov dock hela vägen så det blev inget av. 

Framme i Sthlm incheckning på hotellet fort för annars skulle vi bli av med rummet om vi inte checkade in före 18:00.. skumt. För övrigt hade scandic bokat in oss på fel dag, så vi fick boka om, men tack och lov så löste det sig mycket smidigt. Scandic e bra grejer.

Fort iväg för att köpa blommor till Majda och införskaffa käk. Blev en snabb sallad på kungshallen, mkt god var den, jag och mange hetts åt innan Majdas piano konsert körde igång. Stackarn hon var jätte nervös.
Min trötthet tog över även där och jag somnade på konserten ett flertal ggr..pinsamt * 

Därefter  bar det av till Manges äldre bror Fredriks hotell Birger Jarl som skulle ligga "baara" något kvarter bort om Musik skolan, men det visade sig vara en jäklaaa lååång promenad till Birger Jarl.

Ont i magen hade jag så vid 22:00 tiden började vi traska mot hotellet och mot säääääääääääääääng.

Så var den dagen slut och ny morgon blev det ännu fortare. Upp o hoppa igen! Hotellfruuukoooooost * 

Sedan en sväng på stan och därefter drog vi ut till Barkaby där jag investerade i ett par nya träningsbrallor. (ska provköra dem ikväll. ;) Det var faktiskt det enda jag kom över i Stockholm denna gång! Good!

Hem bar det av och fort gick det.

Tack o hejj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0