Lördagen

Lördagen bjöd på en skön sovmorgon. En mega frukost och ett besök hos pappsen med systeryster. Samt en biltvätt. (Man ska inte skratta åt andras nerskitna bilar.) För tji fick jag, igår var det min bil som stått pakerad under ett träd = nerskiten framruta. 

Hon är underbar min syster, fixar jämt mitt hår så fort det är dags för klippning och färgning. Hon är inte bara duktig på klippning hon kan även sminka som en gud!! Igår stylade hon mig för en utgång. Hon är bäst min syster!


image30
Min syster Anna*


Kl 19:30 drog vi oss neröver mot Primero. Trots halkan lyckades vi hålla oss på benen tack vare Emelie's spikskor. Mkt bra att ha sånna. På Primero blev det käk och dans mm mm. Kul var det vill jag lova.

     
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0