Nu pirrar det lite i magen.

Snart endast en vecka kvar tills vi hämtar vår lilla Neo!!! Det är så spännande så det pirrar i magen och man blir alldeles hispig. Blir lite små nervös också..inte så att det är obehagligt men nervositet är ingen ovanlighet när det gäller mej.. Pga mina nervositetsproblem (för det ÄR ett problem i många fall) hade jag ju liksom tänkt att börja gå på yoga, då regelbundet var tanken, bra tanke men hittils har jag ju endast lyckats delta på endast ett yoga pass.. huga skärpning Emma! Andas.. phuuu.. nu åter tillbaka till vår lilla valp. Vi måste skriva in oss på valpkurs! Måste först ta reda på vart det är bäst osv. Någon som har ett bra förslag??=)


Kommentarer
Postat av: kramer

så söt!! GUMMAN JAG SKANAR DIG.. DE VAR NÅN DAG SEN JAG PRATA ME DIG, 2 DAR? oj vad stort de blev.. hihi jajaj då ser du jag skrivit ;) hoppas ni får de kul i kväll :D

2008-12-05 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0